-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Teoria i praktyka przywództwa politycznego
Symbol:
9788362907953
63.83
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788362907953 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Do rąk czytelników oddajemy książkę, której ideą jest próba spojrzenia na dokonujące się procesy przeobrażeń polskiego samorządu na poziomie gminy ze szczególnym uwzględnieniem jednoosobowych organów wykonawczych. Bilans piętnastu lat, od momentu wprowadzenia bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów, skłania do pierwszych wniosków dotyczących miejsca i roli tych organów, tym bardziej, że zaimplementowane w 2002 roku rozwiązania instytucjonalne przyczyniły się także do przeobrażeń społeczno-politycznych, co ma swój wyraz również na etapie rywalizacji wyborczej. Zupełnie przez przypadek moment wydania tej publikacji nałożył się na dyskusję dotyczącą zasadniczych przeobrażeń samorządu terytorialnego w Polsce, które mają przede wszystkim dotknąć monokratycznego organu wykonawczego.
Opis stanowi fragment wstępu.
Tekst napisany przez Pawła Antkowiaka i Łukasza Scheffsa stanowi wartościowy wkład do rozważań na temat politycznych i marketingowych uwarunkowań funkcjonowania i wyłaniania organów władzy samorządowej w Polsce. Autorzy prowadzą rozważania na wysokim poziomie merytorycznym, w sposób usystematyzowany i sprawny językowo. imponuje zebranie ogromnej bazy bibliograficznej (...) Niniejsza publikacja uzupełnia literaturę, która ze względu na dynamikę życia politycznego - zwłaszcza w ostatnim czasie - nigdy nie jest dość aktualna. Tym samym książka może stanowić ważną pozycję nie tylko dla badaczy przedmiotowej problematyki lecz także dla studentów oraz praktyków funkcjonowania samorządu terytorialnego w aspekcie politycznym i marketingowym.
Z recenzji prof. UAM dr hab. Piotra Pawełczyka.
Opis stanowi fragment wstępu.
Tekst napisany przez Pawła Antkowiaka i Łukasza Scheffsa stanowi wartościowy wkład do rozważań na temat politycznych i marketingowych uwarunkowań funkcjonowania i wyłaniania organów władzy samorządowej w Polsce. Autorzy prowadzą rozważania na wysokim poziomie merytorycznym, w sposób usystematyzowany i sprawny językowo. imponuje zebranie ogromnej bazy bibliograficznej (...) Niniejsza publikacja uzupełnia literaturę, która ze względu na dynamikę życia politycznego - zwłaszcza w ostatnim czasie - nigdy nie jest dość aktualna. Tym samym książka może stanowić ważną pozycję nie tylko dla badaczy przedmiotowej problematyki lecz także dla studentów oraz praktyków funkcjonowania samorządu terytorialnego w aspekcie politycznym i marketingowym.
Z recenzji prof. UAM dr hab. Piotra Pawełczyka.
Autor:
Paweł Antkowiak, Łukasz Scheffs
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
204
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci