• Prawo mediów

Symbol: 9788382355239
125.44
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 3 szt.
EAN 9788382355239

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych
mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.
W podręczniku omówiono:
zasadę wolności wypowiedzi,
regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w
tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
przekaz medialny w mediach,
ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
odpowiedzialności za treści medialne.
Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla
nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami:
trolling, postprawdę, fake news,
deepfakes.
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie
technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się
tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie
skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do
zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.
Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią
się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje
zagadnień prawa mediów.
Autor:
dr hab. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, prof.
Wydawnictwo:
C.H. Beck
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
250
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.