-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Potęga osobowości
Symbol:
9788365068002
50.13
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788365068002 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Czy ekstrawertycy i introwertycy nie mają ze sobą nic wspólnego, niczym biel i czerń? Czy są całkowicie niezależni od siebie? Nie. Znajdują się na przeciwległych krańcach spektrum, które wypełnia przepiękna gama odcieni szarości!
Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów różnica między introwertykami a ekstrawertykami była dotąd pomijana w badaniach naukowych.
Potęga osobowości zmienia ten stan rzeczy. Dzięki książce dr Sylvii Lhken dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Sukcesy nie są następstwem jednorodności zespołu, lecz wynikają ze zróżnicowania poglądów i prawidłowego ich wykorzystywania co jest istotne zwłaszcza w naszym coraz bardziej skomplikowanym świecie biznesu.
Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów różnica między introwertykami a ekstrawertykami była dotąd pomijana w badaniach naukowych.
Potęga osobowości zmienia ten stan rzeczy. Dzięki książce dr Sylvii Lhken dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Sukcesy nie są następstwem jednorodności zespołu, lecz wynikają ze zróżnicowania poglądów i prawidłowego ich wykorzystywania co jest istotne zwłaszcza w naszym coraz bardziej skomplikowanym świecie biznesu.
Autor:
Sylvia Lhken
Wydawnictwo:
Studio Emka
Format:
15x22,7 cm
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
336
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Używać zgodnie z przeznaczeniem.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci