-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Pierwszoteścik dla kl.1 SP
Symbol:
9788393366217
23.20
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788393366217 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Publikacja pt.Pierwszoteścikpowstała z myślą o dzieciach, które - poprzez naukę i zabawę - chciałyby rozwinąć swoje
kompetencje i umiejętności. Adresatem publikacji są również rodzice i nauczyciele, którzy chcą wspierać dzieci w tych
działaniach. Zbiór pięciu testów, zawierających po kilkadziesiąt zadań, jest wygodnym i pożytecznym narzędziem
w codziennej pracy dziecka.
Zadania, które znajdują się w testach niniejszej publikacji są zgodne z zapisami nowej ,,Podstawy programowej kształcenia
ogólnego w poszczególnych typach kształcenia", zawierają jednak też takie, które poza tę ,,Podstawę ..." wykraczają.
Zadania badają wiedzę i umiejętności z zakresu czterech edukacji:polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej
i technicznej. W zakresie każdej z tych edukacji wybrane zostały te umiejętności, które wydają się istotne do dalszej nauki
dziecka i mają wyraźnie praktyczny charakter.
Mają one na celu sprawdzić czy:
w zakresie edukacji polonistycznej uczeń potrafi:
czytać, czyli:
- odczytywać uproszczone rysunki, piktogramy, znaki informacyjne i napisy,
- znać wszystkie litery alfabetu, czytać i rozumieć proste, krótkie teksty,
- posługiwać się ze zrozumieniem określeniami: wyraz, głoska, litera, sylaba, zdanie,
- rozumieć sens historyjek obrazkowych,
pisać, czyli:
- dbać o estetykę i poprawność graficzną pisania,
- pisać, przepisywać, pisać z pamięci proste, krótkie zdania,
w zakresie edukacji matematycznej uczeń potrafi:
wykonywać czynności, ważne dla uczenia się matematyki, czyli:
- porównywać,
- układać obiekty w serie,
- klasyfikować,
- wyprowadzać kierunki względem siebie i względem innych obiektów,
- pomniejszać, powiększać figury, dostrzegać symetrię,
liczyć, czyli:
- dostrzegać regularność dziesiątkowego sytemu liczenia,
- zapisywać liczby cyframi (do 10),
- wymieniać kolejno liczebniki (do 20),
- wyznaczać sumy i różnice (do 10),
- rozwiązywać zadania z treścią stosując zapis cyfrowy i znaki działania,
mierzyć, czyli:
- odmierzać linijką i porównywać długości obiektów,
- ważyć i porównywać wagi różnych obiektów,
- odmierzać płyny i porównywać pojemność różnych naczyń,
- nazywać dni w tygodniu i miesiące w roku,
- rozpoznawać czas na zegarze,
- wykonywać proste obliczenia pieniężne,
w zakresie edukacji przyrodniczej uczeń:
zna świat roślin i zwierząt, czyli:
- rozpoznaje życie w wybranych ekosystemach,
- wymienia zwierzęta i rośliny, w tym egzotyczne,
zna zjawiska przyrodnicze, czyli:
- dostrzega zależność zjawisk od pór roku,
- dostrzega wpływ zjawisk na życie ludzi, zwierząt i roślin,
w zakresie edukacji technicznej uczeń:
zna środowisko techniczne, czyli:
- orientuje się w sposobach wytwarzania przedmiotów codziennego użytku,
- rozpoznaje rodzaje maszyn i urządzeń,
przedstawia pomysły, planuje kolejne czynności, dobiera materiały i narzędzia.
Niniejsza publikacja odwołuje się do wieloletnich doświadczeń Instytutu Badań Kompetencji w diagnozowaniu osiągnięćuczniów
kompetencje i umiejętności. Adresatem publikacji są również rodzice i nauczyciele, którzy chcą wspierać dzieci w tych
działaniach. Zbiór pięciu testów, zawierających po kilkadziesiąt zadań, jest wygodnym i pożytecznym narzędziem
w codziennej pracy dziecka.
Zadania, które znajdują się w testach niniejszej publikacji są zgodne z zapisami nowej ,,Podstawy programowej kształcenia
ogólnego w poszczególnych typach kształcenia", zawierają jednak też takie, które poza tę ,,Podstawę ..." wykraczają.
Zadania badają wiedzę i umiejętności z zakresu czterech edukacji:polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej
i technicznej. W zakresie każdej z tych edukacji wybrane zostały te umiejętności, które wydają się istotne do dalszej nauki
dziecka i mają wyraźnie praktyczny charakter.
Mają one na celu sprawdzić czy:
w zakresie edukacji polonistycznej uczeń potrafi:
czytać, czyli:
- odczytywać uproszczone rysunki, piktogramy, znaki informacyjne i napisy,
- znać wszystkie litery alfabetu, czytać i rozumieć proste, krótkie teksty,
- posługiwać się ze zrozumieniem określeniami: wyraz, głoska, litera, sylaba, zdanie,
- rozumieć sens historyjek obrazkowych,
pisać, czyli:
- dbać o estetykę i poprawność graficzną pisania,
- pisać, przepisywać, pisać z pamięci proste, krótkie zdania,
w zakresie edukacji matematycznej uczeń potrafi:
wykonywać czynności, ważne dla uczenia się matematyki, czyli:
- porównywać,
- układać obiekty w serie,
- klasyfikować,
- wyprowadzać kierunki względem siebie i względem innych obiektów,
- pomniejszać, powiększać figury, dostrzegać symetrię,
liczyć, czyli:
- dostrzegać regularność dziesiątkowego sytemu liczenia,
- zapisywać liczby cyframi (do 10),
- wymieniać kolejno liczebniki (do 20),
- wyznaczać sumy i różnice (do 10),
- rozwiązywać zadania z treścią stosując zapis cyfrowy i znaki działania,
mierzyć, czyli:
- odmierzać linijką i porównywać długości obiektów,
- ważyć i porównywać wagi różnych obiektów,
- odmierzać płyny i porównywać pojemność różnych naczyń,
- nazywać dni w tygodniu i miesiące w roku,
- rozpoznawać czas na zegarze,
- wykonywać proste obliczenia pieniężne,
w zakresie edukacji przyrodniczej uczeń:
zna świat roślin i zwierząt, czyli:
- rozpoznaje życie w wybranych ekosystemach,
- wymienia zwierzęta i rośliny, w tym egzotyczne,
zna zjawiska przyrodnicze, czyli:
- dostrzega zależność zjawisk od pór roku,
- dostrzega wpływ zjawisk na życie ludzi, zwierząt i roślin,
w zakresie edukacji technicznej uczeń:
zna środowisko techniczne, czyli:
- orientuje się w sposobach wytwarzania przedmiotów codziennego użytku,
- rozpoznaje rodzaje maszyn i urządzeń,
przedstawia pomysły, planuje kolejne czynności, dobiera materiały i narzędzia.
Niniejsza publikacja odwołuje się do wieloletnich doświadczeń Instytutu Badań Kompetencji w diagnozowaniu osiągnięćuczniów
Autor:
Janusz Mulawa
Wydawnictwo:
Bimart
Format:
21x29 cm
Rok wydania:
2013
Oprawa:
broszurowa
Stron:
104
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci