-
Ogólna teoria wszystkiego
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788367209373 |
EAN | 9788367209373 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Michael Fleischer.
Profesor na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się teorią systemów, konstruktywizmem i komunikacją społeczną. W pracy badawczej skupia się na analizie problemów komunikacji społecznej, aktualnych trendów w designie, społecznych funkcji reklamy i designu, a także komunikacji międzykulturowej i funkcjonowania nauki w kontekście społecznym.
Wieloletni stypendysta Deutsche Forschungsgemeinschaft. Profesor w Instytucie Slawistyki na Uniwersytecie we Frankfurcie nad Menem i Oldenburgu oraz na Uniwersytecie w Bochum.
Autor takich publikacji jak: Typologia komunikacji (2012), Communication design czyli projektowanie komunikacji (2010), Trzy prawa komunikacji i jedna definicja design (2009). Współautor Słownika polszczyzny rzeczywistej (2011), publikacji wieńczącej badania nad przekleństwami w języku polskim.
- Producenci