-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Obsługa konsumenta ćw. REA
Symbol:
9788302147340
Brak towaru
83.82
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788302147340 |
Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).
- Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
- Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
- Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
- Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.
Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską.
Autor:
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo:
WSiP
Format:
21,7x29,7 cm
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
192
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci