• Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2

Symbol: 9788365149831
87.44
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 100 szt.
EAN 9788365149831

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo:
eMPi2
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
317
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.