-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Jak zdobyć klienta
Symbol:
9788386941339
61.86
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788386941339 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem "Integracja z klientem"!
Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje "Jak zdobyć klienta" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).
Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.
W książce "Jak zdobyć klienta" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
"Jak zdobyć klienta" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto szuka swojego miejsca w wysoce konkurencyjnym środowisku biznesu.
Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje "Jak zdobyć klienta" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).
Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.
W książce "Jak zdobyć klienta" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
"Jak zdobyć klienta" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto szuka swojego miejsca w wysoce konkurencyjnym środowisku biznesu.
Autor:
Fred Wiersema
Wydawnictwo:
Logos Oficyna Wydawnicza
Format:
14,5x20,5 cm
Rok wydania:
1999
Oprawa:
broszurowa
Stron:
240
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci