-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Informatyka SP 2 Teraz bajty MIGRA
Symbol:
9788394266431
30.34
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788394266431 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 180 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, tworzy proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie drugiej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie drugiej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
Autor:
Grażyna Koba
Wydawnictwo:
Migra
Format:
21x29,2 cm
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Stron:
112
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci