-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Człowiek w świecie obrazów
Symbol:
9788366107342
37.69
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788366107342 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Obraz w życiu osoby niewidomej Obraz w kierowaniu zespołami ludzkimi Obraz w edukacji
Trudno nie zauważyć wiodącej roli obrazu w dzisiejszym świecie. Współczesna kultura ma wyraźnie audiowizualny charakter. Obraz towarzyszy człowiekowi od urodzenia i staje się wraz z dorastaniem coraz bardziej potrzebny. Największy wpływ na rozwój wizualności mają współczesne media, głównie telewizja, internet i media mobilne. Do czasu powstania nowych mediów wytwarzanie i dystrybucja obrazów nie było tak dostępne, jak w dobie mediów cyfrowych. [] Celem podjęcia przez autorów książki tej tematyki było zwrócenie uwagi na palące niedostatki edukacyjne w zakresie analizowania znaczenia obrazów przy jednoczesnym masowym ich wykorzystywaniu we wszystkich obszarach życia. Audiowizualny charakter współczesnej kultury oraz rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych sytuuje komunikacyjny charakter wizualności co najmniej na równi z tekstem pisanym i mówionym.
prof. Grażyna Penkowska
Trudno nie zauważyć wiodącej roli obrazu w dzisiejszym świecie. Współczesna kultura ma wyraźnie audiowizualny charakter. Obraz towarzyszy człowiekowi od urodzenia i staje się wraz z dorastaniem coraz bardziej potrzebny. Największy wpływ na rozwój wizualności mają współczesne media, głównie telewizja, internet i media mobilne. Do czasu powstania nowych mediów wytwarzanie i dystrybucja obrazów nie było tak dostępne, jak w dobie mediów cyfrowych. [] Celem podjęcia przez autorów książki tej tematyki było zwrócenie uwagi na palące niedostatki edukacyjne w zakresie analizowania znaczenia obrazów przy jednoczesnym masowym ich wykorzystywaniu we wszystkich obszarach życia. Audiowizualny charakter współczesnej kultury oraz rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych sytuuje komunikacyjny charakter wizualności co najmniej na równi z tekstem pisanym i mówionym.
prof. Grażyna Penkowska
Autor:
Penkowska Grażyna
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
150
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci