• Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

Symbol: 9788381024624
75.14
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 3 szt.
ISBN 9788381024624
EAN 9788381024624

Płatność AutoPay/wpłata na konto

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT. Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu, synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.

Autor:
Jolanta Wartini-Twardowska; Halina Buk; Zbigniew
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Stron:
222
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci