-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Business English Marketing and advertising B1/B2
Symbol:
9788379840946
79.88
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788379840946 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.
Kurs języka angielskiego Business English Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics)..
Kurs języka angielskiego Business English Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics)..
Autor:
Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak
Wydawnictwo:
SuperMemo World
Rok wydania:
2018
Oprawa:
pudełko
Stron:
128
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci