• Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach..

Symbol: 9788366627222
60.64
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 8 szt.
EAN 9788366627222

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 19502021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
Autor:
Marlena Borowiak
Wydawnictwo:
Kirin
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
122
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.