-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Zestaw. Planowanie ruchu ręki
Symbol:
5902490405073
Brak towaru
60.32
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5902490405073 |
Zestaw zawiera 2 płytki, flamaster suchościeralny z gąbką oraz instrukcję.
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
- z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego),
- zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów),
- z afazją (z powodu apraksji),
- z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych),
- z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego),
- z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych).
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
- z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego),
- zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów),
- z afazją (z powodu apraksji),
- z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych),
- z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego),
- z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych).
Autor:
Agata Dębicka-Cieszyńska
Wydawnictwo:
Centrum Metody Krakowskiej
Format:
22,5x15,5x3,5 cm
Rok wydania:
2017
Oprawa:
pudełko
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Używać zgodnie z zaleceniem producenta.
Uważać na małe elementy produktu.
Produkt do użycia pod nadzorem dorosłego.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci