• Współczesne media T.2

Symbol: 9788322795729
44.91
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 6 szt.
ISBN 9788322795729
EAN 9788322795729

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii "Współczesne Media" [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych.

Ze Wstępu

Iwona Hofman

Danuta Kępa-Figura

Autor:
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Wydawnictwo:
UMCS
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
218
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci