-
Współczesne media T.2
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 6 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788322795729 |
EAN | 9788322795729 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii "Współczesne Media" [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych.
Ze Wstępu
Iwona Hofman
Danuta Kępa-Figura
- Producenci