• Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach...

75.01
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 4 szt.
EAN 9788379723973

Płatność AutoPay/wpłata na konto

We współczesnych warunkach społeczno-gospodarczych rośnie rola informacji, co powoduje, że staje się ona przedmiotem badań różnych dyscyplin naukowych. Jedną z dyscyplin wykazującą zainteresowanie informacją jest ekonomia, co wynika z tego, że rynek i procesy rynkowe, w ramach których kupujący oraz sprzedający określają co mają zamiar kupować i sprzedawać, i na jakich warunkach, są ściśle związane z informacją. Umiejętne korzystanie z informacji coraz częściej staje się czynnikiem decydującym o sukcesie uczestników rynku.
Należy jednak uwzględnić, że warunkiem niezbędnym korzystania z tych dóbr jest nie tylko umiejętność ich użytkowania, ale przede wszystkim zapewnienie dostępu do nich. Strukturą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług informacyjnych i uzyskiwaniu dostępu do tych usług jest rynek usług telekomunikacyjnych (RUT). Udostępniane przez operatorów RUT usługi informacyjno-komunikacyjne są ciągle doskonalone, co wynika przede wszystkim z postępu zachodzącego w technologiach informacyjno-komunikacyjnych. W ostatnich latach znaczące oddziaływanie na RUT i świadczone na tym rynku usługi wywiera internet. Oznacza to, że operatorzy telekomunikacyjni stają przed istotnym wyzwaniem poszukiwania sprawnego sposobu wdrażania tej nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz stworzenia racjonalnej oferty innowacyjnych usług informacyjno-komunikacyjnych.
- ze wstępu
Autor:
Maciej Czaplewski, Adam Stecyk
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
218
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.