-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Sześciolatek w roli ucznia
Symbol:
9788371733215
71.62
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788371733215 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Choć znowelizowana ustawa oświatowa rodzicom sześciolatków pozostawia do wyboru przedszkole lub szkołę, nie ulega wątpliwości, że część z nich wybierze to drugie rozwiązanie. Czy wobec tego szkoła i nauczyciele są w pełni gotowi na przyjęcie o rok młodszych uczniów? Czy wszyscy nauczyciele sześcioletnich pierwszoklasistów potrafią właściwie organizować zabawę, która jest podstawową formą aktywności dzieci w tym wieku? To tylko przykładowe pytania, na które muszą odpowiedzieć sobie sami nauczyciele, ale odpowiedzi te z pewnością bardzo interesują także rodziców najmłodszych uczniów. Nowa sytuacja wymaga wielostronnych zmian w pracy nauczycieli, zobowiązując ich do poszerzenia kompetencji zawodowych w zakresie: prakseologii, komunikacji, współdziałania, kreatywności, technologii informacyjnej, aksjologii itd. Nauczyciele, świadomi różnic pomiędzy siedmioletnim oswojonym a sześcioletnim nowym pierwszoklasistą, wciąż poszukują źródeł informacji wspierających działania edukacyjne w nowej rzeczywistości. Jednym z nich jest publikacja Sześciolatek w roli ucznia, adresowana zarówno do nauczycieli, jak i rodziców oraz studentów pedagogiki, stanowiąca aktualizację poprzedniej pozycji pt. Dziecko sześcioletnie w szkole (której nakład został już wyczerpany), wzbogacona o nowe artykuły, wskazówki dla nauczycieli i rodziców oraz wyniki najnowszych badań. Sześciolatek w roli ucznia składa się z sześciu rozdziałów zawierających opracowania z zakresu pedagogiki porównawczej, psychologii, biomedyki i metodyki. Ważne miejsce zajmuje tu problem diagnozowania rozwoju dziecka wraz z klasyfikacją wybranych zaburzeń. Nie pominięto również znaczenia szeroko pojętych nowatorskich działań pedagogicznych.
Autor:
Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Format:
16,5x23,5 cm
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
306
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci