-
Religia-media-popkultura
Symbol:
9788365424853
36.31
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 8 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788365424853 |
EAN | 9788365424853 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb wciąż nazbyt często przekazuje lub transmituje, zamiast komunikować.
Autor:
Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski
Wydawnictwo:
Biblioteka Więzi
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
222
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci