-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych...
Symbol:
9788320820904
63.69
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788320820904 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.Książka jest przeznaczona dla konsumentów, którym wiedza w niej zawarta może pomóc wzmacniać swoją pozycję na rynku usług, instytucji kształtujących politykę konsumencką, organizacji zajmujących się prawami konsumentów, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo:
PWE
Format:
16,5x23,5 cm
Rok wydania:
2013
Oprawa:
broszurowa
Stron:
206
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci