-
Największe wpadki rekinów biznesu cz.4 Audiobook
Symbol:
9788360339480
20.48
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 9 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788360339480 |
EAN | 9788360339480 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.
Autor:
Matt Haig
Wydawnictwo:
Bellona
Rok wydania:
2009
Oprawa:
etui kartonowe
Stron:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci