-
Metody badania wizerunku w mediach
Symbol:
9788375561333
81.39
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788375561333 |
EAN | 9788375561333 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Autor:
Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin (red.)
Wydawnictwo:
CeDeWu
Format:
16,4x23,5 cm
Rok wydania:
2009
Oprawa:
broszurowa
Stron:
300
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci