• Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...

Symbol: 9788360677070
49.69
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 1 szt.
ISBN 9788360677070
EAN 9788360677070

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.

Autor:
Piotr Pawełczyk
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania:
2007
Oprawa:
broszurowa
Stron:
162
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci