-
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
Symbol:
9788360677070
49.69
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788360677070 |
EAN | 9788360677070 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.
Autor:
Piotr Pawełczyk
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania:
2007
Oprawa:
broszurowa
Stron:
162
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci