• Kompendium wiedzy o targach i wystawach

Symbol: 9788320826029
125.44
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 3 szt.
EAN 9788320826029

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich wykorzystywania w działalności marketingowej, zajmowania się nimi z perspektywy edukacji targowej i w ramach badań naukowych.

Strony książki wypełniają opisy pojęć i przykłady odnoszące się do szeroko rozumianego wystawiennictwa. Są to zarówno hasła tradycyjnie kojarzone z targami, jak i takie, które nawiązują do aktualnych warunków funkcjonowania wydarzeń wystawienniczych, w tym m. in. wpływu, jaki wywarł na nie rozwój cyberprzestrzeni. Na opracowanie składają się także wyjaśnienia nowych pojęć, które nie pojawiły się jeszcze w polskiej literaturze poświęconej targom. Przedstawiono terminy odwołujące się do historii targów i wystaw, te dotyczące uwarunkowań prawno-etycznych aktywności wystawienniczej, jak również zjawisk będących obecnie najważniejszymi wyzwaniami przemysłu targowego. Czytelnicy odnajdą tu także hasła związane z konstrukcjami i budową stoisk oraz zapoznają się z charakterystyką najważniejszych trendów w wystawiennictwie. W zwięzłej formie opisano wiodących operatorów targowych w Polsce oraz liczne organizacje branżowe integrujące sektor wystawiennictwa na różnych szczeblach. Oprócz odniesień do targów uwzględniono terminy dotyczące wystaw gospodarczych i wystaw światowych.

Treść książki to efekt pasji autora. Ponad dwie dekady wypełniły mu dziesiątki wyjazdów na targi w Polsce i poza granicą, setki rozmów z wystawcami i organizatorami imprez, tysiące obejrzanych prezentacji targowych. Zamierzeniem autora było przybliżenie tematyki targów wszystkim osobom, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu wystawiennictwa. Mogą to być zarówno akademicy, jak i uczniowie oraz studenci. Książka zyska również uznanie w oczach praktyków, gdyż pozwoli im usystematyzować wiedzę i znaleźć inspirację.

Autor:
Marcin Gębarowski
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Stron:
324
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.