• Kapitan Nauka. Quiz dla 3-latka

Symbol: 9788368044164
36.35
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 27 szt.
EAN 9788368044164

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Ponad 100 wciągających łamigłówek!

Quiz dla 3-latka to bogato ilustrowana książeczka, w której znajduje się ponad 100 fascynujących łamigłówek dla przedszkolaków. Pytania quizowe są podzielone na 8 kategorii tematycznych: życie codzienne dziecka, dom, przedszkole, czas wolny, miasto, wieś, spacer i wakacje.

Spójrzcie na ilustracje i odpowiedzcie:

  • które zwierzęta śpią zimą?
  • na jakim świetle przechodzimy przez ulicę?
  • co jemy łyżką?
  • czego brakuje na obrazku?
  • czyje to cienie?

Wciągające zagadki trenują myślenie logiczne i poszerzają wiedzę o świecie, a kolorowe ilustracje angażują uwagę dziecka i zachęcają do koncentracji na szczegółach.

Sprawdźcie, jak ciekawy jest świat, i dobrze się bawcie! Dzięki poręcznemu kieszonkowemu formatowi quiz można zabrać ze sobą wszędzie - w podróż, na piknik do parku czy do poczekalni u lekarza.

Autorką pytań quizowych jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.

Seria QUIZ to:

  • małe porcje wiedzy dostosowane do możliwości i zainteresowań przedszkolaków
  • kolorowe ilustracje ułatwiające znalezienie odpowiedzi na pytanie quizowe
  • poręczny format - mieści się w kieszeni!
  • atrakcyjny sposób na wspólne spędzenie czasu

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Autor:
Zuzanna Osuchowska, Katarzyna Urbaniak
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Rok wydania:
2024
Oprawa:
blister
Stron:
112

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Produkt łatwopalny.

Używać zgodnie z zaleceniem producenta.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.