• Kapitan Nauka. Pierwsze puzzle W domu

Symbol: 5904905917454
35.35
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 6 szt.
EAN 5904905917454

Płatność AutoPay/wpłata na konto

W domu. Pierwsze puzzle (18+ mies.) to wyjątkowe układanki dla najmłodszych dzieci, które rozbudzają ciekawość świata maluszków, wspierają rozwój mowy oraz motoryki małej, dostarczając dzieciom mnóstwo okazji do poznawania nowych słów i budowania pierwszych zdań.

W poręcznym pudełku znajduje się 14 układanek zróżnicowanych kształtem i poziomem trudności (6 dwuelementowych kwadratów i 8 trójelementowych prostokątów)przedstawiających codzienne domowe aktywności. Dynamicznie przedstawione postaci dorośli, dzieci i zwierzęta, zachęcają do poznawania nazw czynności i wypowiadania prostych zdań. Zabawa z puzzlami uczy również rozróżniania kolorów oraz rozwija logiczne myślenie.

W książeczce-harmonijce dołączonej do zestawu rodzice znajdą porady eksperta i pomysły na zabawy wspierające ważny etap rozwoju mowy budowanie przez dzieci pierwszych zdań.

Wszystkie elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury i mają zaokrąglone rogi w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych dzieci. Elementy mają również unikalne połączenia, dzięki czemu dziecko samodzielnie może korygować swoje błędy.

Układam i uczę się mówić! W serii wyjątkowych puzzli do rozwoju mowy znajdziesz:

  • Krok 1 (12+ mies.) Pierwsze słowa i dźwięki
  • Krok 2 (18+ mies.) Pierwsze zdania i nowe słowa
  • Krok 3 (2+ lat) Pierwsze historyjki do opowiadania

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które ucząprzez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Grupa wiekowa:
18m+
Obudowa:
blister
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.