-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Informatyka SP 1 Teraz bajty MIGRA
Symbol:
9788394266424
30.34
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788394266424 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
W zakresie treści i metod nauczania w materiałach ćwiczeniowych jest zachowany zintegrowany system nauczania. Zawierają ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczniowie wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwalają wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. dotyczące opisywania wyglądu rysunków, dostrzegania różnic między nimi, przeliczania elementów, porządkowania liczb, dodawania i odejmowania w zakresie dziesięciu, tworzenia rysunków, znajomości liter, pisania wyrazów oraz wybranych zagadnień z edukacji przyrodniczej i społecznej.
W klasie pierwszej uczeń zapoznaje się ze środowiskiem programowania Baltie, układając obrazki na scenie zgodnie z poleceniami ćwiczenia. W kolejnych klasach uczeń będzie tworzył pierwsze programy w środowiskach Baltie oraz Scratch.
W klasie pierwszej uczeń zapoznaje się ze środowiskiem programowania Baltie, układając obrazki na scenie zgodnie z poleceniami ćwiczenia. W kolejnych klasach uczeń będzie tworzył pierwsze programy w środowiskach Baltie oraz Scratch.
Autor:
Grażyna Koba
Wydawnictwo:
Migra
Format:
21x29,2 cm
Rok wydania:
2017
Oprawa:
broszurowa
Stron:
112
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci