-
Ilustrowane prawo reklamy w.4
Symbol:
9788382236750
84.67
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 5 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788382236750 |
EAN | 9788382236750 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
Autor:
Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
516
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci