• Ilustrowane prawo reklamy w.4

Symbol: 9788382236750
84.67
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 5 szt.
ISBN 9788382236750
EAN 9788382236750

Płatność AutoPay/wpłata na konto

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
Autor:
Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Stron:
516
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci