-
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce
Symbol:
9788381025478
81.98
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu | 24-48h |
Cena przesyłki | 14.99 |
Dostępność | 4 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788381025478 |
EAN | 9788381025478 |
Płatność AutoPay/wpłata na konto
Praktyczne wykorzystywanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem na wszystkich szczeblach zarzadzania w organizacjach działających na rynku. To dzięki umiejętnemu i regularnemu wykorzystywaniu wyników decydenci zmniejszają ryzyko podejmowanych działań, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo podejmowania trafnych decyzji.
Książka ma na celu zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest głównie do:
decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Książka ma na celu zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest głównie do:
decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Autor:
Michał Makowski
Wydawnictwo:
CeDeWu
Rok wydania:
2021
Stron:
220
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci