-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
Gra karciana do nauki matematyki - Procenty
Symbol:
5903792767166
Brak towaru
31.54
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 24-48h |
| Cena przesyłki | 14.99 |
| Dostępność |
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5903792767166 |
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty (11+)
1 talia = 5 gier edukacyjnych
Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!
Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty.
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów dla każdego fana nauki przez zabawę mogą grać w nią dzieci już od 11. roku życia.
Kieszonkowiec składa się z jednej tali kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 gier edukacyjnych: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Do kart dołączona jest obszerna instrukcja, w której zostały wyjaśnione zasady różnych wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje, autorstwa Danki Fukowskiej rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość oraz zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary. Gra sprawdzi w każdych okolicznościach w domu, w podróży, czy w szkole.
Do współpracy przy serii gier karcianych zostali zaproszeni pedagodzy. Merytoryczną zawartością kieszonkowca zajęły się: Bożena Dybowska pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i Anna Grabek matematyczka.
Graj, a zabłyśniesz na matmie!
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 20 minut
Wiek: 11+
1 talia = 5 gier edukacyjnych
Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!
Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty.
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów dla każdego fana nauki przez zabawę mogą grać w nią dzieci już od 11. roku życia.
Kieszonkowiec składa się z jednej tali kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 gier edukacyjnych: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Do kart dołączona jest obszerna instrukcja, w której zostały wyjaśnione zasady różnych wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje, autorstwa Danki Fukowskiej rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość oraz zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary. Gra sprawdzi w każdych okolicznościach w domu, w podróży, czy w szkole.
Do współpracy przy serii gier karcianych zostali zaproszeni pedagodzy. Merytoryczną zawartością kieszonkowca zajęły się: Bożena Dybowska pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i Anna Grabek matematyczka.
Graj, a zabłyśniesz na matmie!
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 20 minut
Wiek: 11+
Wydawnictwo:
Edgard Games
Grupa wiekowa:
11+
Obudowa:
pudełko
Wymiary:
129x77 mm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci