• Employee experience management jako perspektywa...

Symbol: 9788320826265
87.77
szt.
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 14.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier 15.99
Dostępność 4 szt.
EAN 9788320826265

Płatność AutoPay/wpłata na konto

Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez zawierające pain points i love points meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie employee experience management.

Autor:
Anna Lipka
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Stron:
156

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Uważać na małe elementy.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci
  • Sklep zamknięty

Przerwa techniczna.